Дневникът на едно българско момиче... във Франция

Date: понеделник, 28 юли 2014 г. · Hour 10:03 · Posted by: Admin · Comments

My songs

Кои са моите любими песни и любимите ми певци/певици.

1.Тъй като живея във Франция, там има и хубави френски певици/певци...
Но повечето са рапари, които не знаят да пеят... или да рапират. Но са известни. Мисля, че може да си направите сравнение с някои известни личности тук, в България.

Както и да е, моята любима френска певица, която стана известна и тук и общо взето навсякъде с първата си песен - Последен танц или Dernière danse е ИНДИЛА.
Колкото и да не ви се иска, момчета най-вече, тя е на тридесет. Да, на тридесет. Знам, че изглежда като деветнадесет годишна, но е на тридесет.
Но любимата ми песен не е Последен танц, а тази:





Това е толкова красива песен. Да ви я преведа? Да.


Той беше тъмнокос
С тъмен тен
И срамежлив поглед
Ръцете му бяха в рани

Работеше с камъни
Син на работник
Гордееше се с това
Но защо се смеете?

Не, не го съдете!
Вие които не познавате
световъртежа и тежката работа.
Вие сте заслепено щастливи
Вие продавате ценностите си.

Той е целият ми свят
И много повече
Сама, аз още крещя неговото име
Когато настъпи безпорядък.

И всичко отива по дяволите,
когато го няма.
Бих искала да му кажа,
но не посмявам.


Той ме върти в празнотата...

Кой може да ми каже
какво се случи?
Откакто го няма
не мога да се изправя.


Сега е просто спомен.
Сълза от миналото.
Впита в моите очи,
която не иска да изчезне.
 


О, не, не се смейте!
Вие които не познавате
световъртежите и болката

Те са повърхностни
отхвърлят всичко от сърцето.

Той беше всичко за мен.
И много повече от това...
Надявам се да го видя там - на другия свят!
 

Помогнете ми - всичко отива по дяволите,
понеже него вече го няма! 
 

Знаеш ли, ти, моята любов, моят красив войник, 

Че ме въртиш в празнотата ...
 
 2.Другата ми любима певица е двадесет и една годишната Ариана Гранде. Красавицата се появи в живота ми с първата ѝ песен от дебютния ѝ албум - The Way от албума Yours Truly.
Е, сега любимата ми нейна песен е тази, която направо те кара да танцуваш, дори ако е 8 часа сутринта и е лято:





3. И любимата ми певица, която е открита, не от кой да е, а от самия Джъстин Бийбър е Мадисън Биър. Tя е на петнадесет и има уникален музикален талант. Много е критикувана, но аз пак си я харесвам. Уверете се сами в таланта:



Вече сигурно си знаете, че съм билийбър... То се разбира от сайдбара в дясно...

Добре Дошли

Добре дошли в блогът на едно "нормално" българско момиче, което живее във... Франция. Надявам се глупостите ми да разсмеят някои от вас, защото просто... всеки се нуждае от капка смях в деня си.
Чат кутия
Бъди мой приятел
Приятелски сайтове
Older Post