Дневникът на едно българско момиче... във Франция

Date: събота, 26 юли 2014 г. · Hour 10:22 · Posted by: Admin · Comments

Boys and Girls


Когато ти се смея на глупавите ти шеги, значи те харесвам, или просто съм прекалено уморена. Когато ме виждаш, че сълзите ми ще се покажат просто ме прегърни или просто ме остави да се успокоя. Когато ти кажа да ме оставиш сама, направи го или не ме оставяй. Когато ти кажа, че идвам след пет минутки, това означава половин час или наистина пет минути. Когато си въртя косата, значи те харесвам или ми е просто навик. Когато ти кажа, че те обичам, значи наистина е така или просто си добър приятел.Когато не ти пиша означава, че чакам ти да го направиш или просто съм прекалено заета. Когато те ударя ме прегърни или просто ме остави на мира.

Мислите, че ние сме, жените сме сложни?

Вие, убивате сърца само с думи. Всяка нощ, някои от вас изнаверява, а друг лъже. Трети се чуде как да се прикрие или как да се разкара от приятелката си. Четвърти се опитва да разсее приятеля си за да му вземе гаджето. Да, има такива от вас.

Но има и такива които уважават жените такива каквито са, сложни или семпли. Научават се да обичат. Да, тези видове още съществуват

Всички сме различни, но за всекиго има половинка някъде там. И знайте, че ако тази нощ, вие сте се скарали с някого, дали ще е приятел или любов, той е избрал вас от 7 232 284 805 други.


По принцип не съм по такива неща, но след като виждам, че това в момента е "популярно" из лятото, сред всички двойки които са разделени с километри и се страхуват за един за друг. 
Имайте доверие на този когото сте избрали.
7 232 284 805
7 232 284 805
Добре Дошли

Добре дошли в блогът на едно "нормално" българско момиче, което живее във... Франция. Надявам се глупостите ми да разсмеят някои от вас, защото просто... всеки се нуждае от капка смях в деня си.
Чат кутия
Бъди мой приятел
Приятелски сайтове
Older Post . Newer Post