Дневникът на едно българско момиче... във Франция

Date: петък, 25 юли 2014 г. · Hour 11:09 · Posted by: Admin · Comments

Просто ей така



DuckFace, KillinEveryone
Здравейте. Сигурно не ме познавате. Не съм известно лице. Не съм и перфектно лице.Не съм и момче (очудващо, щом всичко е лилаво и розово). Не съм момиче с плосък корем или стегнато дупе. Да, гримирам се, за да се чувствам по-добре. Да излагам по-красива версия на мен. Но всяко момиче е по-добре без грим. Те ще ви кажат "не, не е вярно", но го знаят. Просто се опитват да следят 'модата' или да не се чувстват по-назад от останалите.

Не, не съм и двойкаджийка. Горда съм, да кажа, че съм отличничка. Представете си наистина останалите, особено момичетата сегашно време - двойкаджийки още от девет годишни, гримирани на десет, гадже на единадесет (дори и по-малко). Те се опитват да израстнат по-бързо, но за всичко има време. Живеем един живот и всички казват, че детството е най-хубаво, така че не го пропилявайте, ако сте още деца, моля ви.

Аз съм на петнадесет. И никога не съм имала гадже.Да, понякога се чувствам сама, но винаги поглеждам приятелите си и семейството си и се уверявам, че не съм сама. Та аз имам цяла армия, които биха ме защитили от всякъде, обичам ги повече от колкото се обичам аз.

Искам да имам паднал ангел. Като Даниел (Fallen), но приказките в истинския живот не съществуват. Но за това ни е илюзията, да си въображаваме. Е, не да прекаляваме и да си измисляме нов живот в когото сме женени за Джъстин Бийбър и си правиме селфита (не, не, разбира се, че нямам фотошопирана снимка с него...).

Обичам живота си, такъв какъвто е... Уважавам го и знам, че той ще ми върне този респект (dafuq, life is kinda human). Добре дошли в моя свят. И аз ще ви покажа всяко кътче от него.
Добре Дошли

Добре дошли в блогът на едно "нормално" българско момиче, което живее във... Франция. Надявам се глупостите ми да разсмеят някои от вас, защото просто... всеки се нуждае от капка смях в деня си.
Чат кутия
Бъди мой приятел
Приятелски сайтове
. Newer Post